HTML

Mtg draft és commander

Friss topikok

Címkék

8-4 (1) ajándék (1) Born of the Gods (4) by Marci (2) cfb (1) commander (6) crazy (2) cube (9) decklist (3) DGR (1) Dimir (1) draf (1) draft (36) Dragons of Tarkir (1) fake (2) From the Vault (2) Gatecrash (5) gondol (3) GW (2) győzelem (2) hajrá (1) Hour of Devastation (1) HUN (1) idézet (1) innen-onnan (8) Journey into Nyx (1) kép (1) képek (1) Khans of Tarkir (5) kombó (1) köszi (1) kudarc (3) limited resources (2) LOL (2) m14 (2) M15 (6) magyarok (1) merieke (3) MM2015 (1) mtgo (30) multi (3) napilap (4) nemmagic (1) offline (1) Orzhov (1) pénzügy (3) prerelease (2) ptq (1) pv (1) Return to Ravnica (12) ripo (1) riport (10) sealed (3) Shards of Alara (2) spike (1) spoiler (2) Theros (11) Top8 (2) trefa (3) URG (1) vélemény (1) verseny (3) video (2) videó (1) Címkefelhő

Kisebb kiégés

2015.01.01. 16:27 Adhemar

Régen született poszt, mert régen is játszottam. Kisebb kiégést tapasztaltam a magic-kel kapcsolatban az utóbbi hónapokban, amelyre nyáron még nem számítottam volna, de a körülményeket figyelembe véve nem meglepő. Egyik fő oka, hogy a keddi draftokra egyéb program miatt nem tudok eljárni, így szinte nem is játszottam szeptember óta (vagy talán kétszer), másik pedig, hogy a munkám több és érdekesebb lett, így itthon sem időm, sem erőm nincs online játszani.

A kevés játék egyik következménye, hogy a magic világától és híreitől is eltávolodtam. Nem olvasom a portálokat, híreket. Ehhez hozzájárult, hogy kedvenc podcastomat (Limited Resources) otthagyta a második kedvenc co-hostom, és így már az sem ugyanolyan többé. De minek is olvasnék és hallgatnék stratégiai tanácsokat, ha nem játszom. Ha pedig nem játszik az ember, és nem olvas spike információkat, akkor már a színes hírek, nemzetközi tornák stb. sem olyan érdekesek. El ne felejtsem említeni, hogy a magic wizardos főoldalának olvasásával akkor hagytam fel (mindezek előtt), amikor megváltoztatták a designját valami modernnek szánt, de valójában ronda, funkcionálisan defektes formátumúra.

Mindezek következtében majdnem arról is lemaradtam, hogy a következő set mechanikáit nyilvánosságra hozta a wizards. Kissé ironikusan abból a levélből értesültem róla, amelyben Kacsa említi, hogy őt sem foglalkoztatja mostanában annyira a játék, de azért a Manifest tetszik neki. Naná, hogy tetszik, mert ezentúl nem kell lényeket raknia a deckjébe :)

Az, hogy most ezt a postot írom annak köszönhető, hogy most néhány nap alatt játszottam egyet élőben, egyet online (beszámolók hamarosan), elolvastam az új mechanikákat bemutató cikket, és úgy döntöttem, hogy a prereleasere is elmegyek. Tehát visszatérek a vérkeringésbe, de a réginél kisebb időt szánva erre. Mert azt fontos említeni, hogy a kiégésnek csak pozitív mellékhatásait tapasztaltam. Több időm és energiám jutott másra.

Szólj hozzá!

Címkék: gondol

A bejegyzés trackback címe:

https://casualmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr807028649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása