HTML

Mtg draft és commander

Friss topikok

Címkék

8-4 (1) ajándék (1) Born of the Gods (4) by Marci (2) cfb (1) commander (6) crazy (2) cube (9) decklist (3) DGR (1) Dimir (1) draf (1) draft (36) Dragons of Tarkir (1) fake (2) From the Vault (2) Gatecrash (5) gondol (3) GW (2) győzelem (2) hajrá (1) Hour of Devastation (1) HUN (1) idézet (1) innen-onnan (8) Journey into Nyx (1) kép (1) képek (1) Khans of Tarkir (5) kombó (1) köszi (1) kudarc (3) limited resources (2) LOL (2) m14 (2) M15 (6) magyarok (1) merieke (3) MM2015 (1) mtgo (30) multi (3) napilap (4) nemmagic (1) offline (1) Orzhov (1) pénzügy (3) prerelease (2) ptq (1) pv (1) Return to Ravnica (12) ripo (1) riport (10) sealed (3) Shards of Alara (2) spike (1) spoiler (2) Theros (11) Top8 (2) trefa (3) URG (1) vélemény (1) verseny (3) video (2) videó (1) Címkefelhő

M15 on- és offline

2014.08.14. 20:42 Adhemar

Ismét egy száraz beszámoló következik két draftról, amelyeken közepes eredményt értem el, de legalább jól váltottam színt. Az utóbbi időben nagyon mereven ragaszkodtam a kiválasztott színekhez, így ezt előrelépésnek tekintem.

Online egy tempó-központú kék-vörös decket draftoltam volna, de a vörös elapadt, fehérből meg miután kihateltem egy Triplicate Spiritset, jött egy másik, no meg removal és egy bomba (amit eladtam és ezért lent nem látszik - egy Resulate Archangel volt). A második pack 2-3. körében váltottam vörösről fehérre. Ekkora már elengedtem pár játszható fehér lapot, amelyekkel még erősebb lett volna a pakli. Kivételesen 4-3-2-2 draftra neveztem egyébként. Az első meccset nagy küzdelemben megnyertem, a másodikban hasonlóképp kaptam ki. Alapvetően egy islandwalkos squid token vert meg, amelyik egy idő után egy equipment által erősebbé vált. Számos lap, például az Archangel is kihúzott volna a szorult helyzetemből, de egyik sem került a kezembe.

M15 draft 20140808.JPG

Offline Marcinál draftoltam a szokásos társaságban, végre egy igazi kiadást, nem pedig Conspiracyt. Az első pickem az uncommon bomba, Nightfire Giant volt. Egy Lightning Strike után a vörös megszűnt, mintha sosem létezett volna. Nem akartam még más irányba elköteleződni, ezért egy darabig fekete lapokat szedtem. A második packban alakult ki, hogy kékre cserélem a vöröset (vegyük észre, hogy a magic ismétli önmagát). Fájdalom, de egyetlen Frost Lynxet sem láttam a draft folyamán, így gyengébb Aeronaut Tinkererekkel töltöttem fel a három manás helyeket. Triplicate Spirits hate helyett a Flesh to Dustot vettem ki egyszer. Nyilván ez volt a jó döntés, de fájt, amikor pontosan ezektől a Spiritektől kaptam ki az első körben. A Festergloomot szándékosan a fő pakliban hagytam. Szerintem kiváló lap ebben a környezetben. Bár ennek ellentmond, hogy az első kör harmadik játékában RW ellen végig a kezemben volt, mégis kikaptam. Megjegyzem, vélhetően nagyot hibáztam abban a játékban, mikor a Miner's Bane-t nem blokkoltam azonnal az Amphin Pathmage-dzsel. Elrontottam a matekot. Azt hittem, megnyerem a damage race-t, de csúnyán elveszítettem. Nem is emlékszem, hogyan lehetett ennyire elnézni. Volt még egy súlyos hibám. Annak ellenére, hogy játszottam a Meteorite-tal, nem tettem be a first pick Nightfire Giantet, holott egy Mountainnel együtt teljesen megérte volna. Legrosszabb esetben egy 4/3 öt manáért (Shadowcloak Vampire-ral játszottam). A második meccsen én jöttem ki jobban a manahalálok sorozatából, a harmadikon pedig szoros játékban győztem.

Tetszik az M15, tele van kis kombókkal, amelyeket igazán nem nehéz észrevenni, de örül neki az ember, ha bejön. Lásd az összes artifactra erősödő lapot, Warden of the Beyondot stb.

Szólj hozzá!

Címkék: draft offline mtgo M15

A bejegyzés trackback címe:

https://casualmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr226604837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása