HTML

Mtg draft és commander

Friss topikok

Címkék

8-4 (1) ajándék (1) Born of the Gods (4) by Marci (2) cfb (1) commander (6) crazy (2) cube (9) decklist (3) DGR (1) Dimir (1) draf (1) draft (36) Dragons of Tarkir (1) fake (2) From the Vault (2) Gatecrash (5) gondol (3) GW (2) győzelem (2) hajrá (1) Hour of Devastation (1) HUN (1) idézet (1) innen-onnan (8) Journey into Nyx (1) kép (1) képek (1) Khans of Tarkir (5) kombó (1) köszi (1) kudarc (3) limited resources (2) LOL (2) m14 (2) M15 (6) magyarok (1) merieke (3) MM2015 (1) mtgo (30) multi (3) napilap (4) nemmagic (1) offline (1) Orzhov (1) pénzügy (3) prerelease (2) ptq (1) pv (1) Return to Ravnica (12) ripo (1) riport (10) sealed (3) Shards of Alara (2) spike (1) spoiler (2) Theros (11) Top8 (2) trefa (3) URG (1) vélemény (1) verseny (3) video (2) videó (1) Címkefelhő

Főként árakról

2014.05.27. 20:43 Adhemar

Azt gondoltam, hogy miután a magic elvileg gyűjtögetős kártyajáték, én is elkezdek benne gyűjteni valamit, és ez a valami lehetne mondjuk valamennyi eddig megjelent planeswalker. Megfelelőnek tűnt a cél, mert nem egyszerű végrehajtani, de nem is lehetetlen, időt és türelmet igényel, az eredménye valami egyedi lesz, és nem is egy használhatatlan kupac lesz a végeredmény, hanem egyenként is használható részek (azaz lapok). Ámde nem akartam túl sok pénzt erre áldozni, és természetesen itt meg is bukott az elképzelés. 

Azt hittem, hogy a régi walkerek 1000 forint körül elérhetőek, de inkább 2000 forint darabja (kb. 10 dollár). Nem mondom, hogy zsíros kenyéren kellene élnem mellette, de ez nekem nem ér ennyit. Egészen meglepő, hogy a legelső, számos kiadásban megjelent és egyik formátumon sem játszott planeswalkerek is 10 dollárba kerülnek, sőt Nissa Revane 13 dollár. Nem követem az összes decket alaposan, de nem rémlik, hogy valaha játszottak volna vele, ráadásul a piacon lévő mennyiség sem lehet szűkös, mert nagyon népszerű nagy setben adták ki. Igaz, csak egyszer. Gideon Jura pedig 7 dollár. Ki érti ezt?

A planeswalkerek gyűjtéséről tehát fél óra alatt letettem, viszont az árak böngészése közben belebotlottam néhány érdekességbe. Egyet emelnék ki. Az alábbi UC merfolk ugyanannyit ér, mint egy tipikus planeswalker.

2 komment

Címkék: pénzügy

A bejegyzés trackback címe:

https://casualmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr436220715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kavics 2014.08.22. 10:08:19

Az utolsó prililn találkoztam egy gyerekkel aki gyűjtötte a PW-ket. Azért elég durva pénzt áldozott rá...

Viszont ott mondták, hogy lassan jöhet egy pw verseny deck. (gondolom azóta már jött is ki ilyen csak bentről nem tudok rákereseni)

Adhemar 2014.08.31. 00:55:28

Van mar PW kontroll, de nem tudom, melyik formatumon lattam.

Biztos lehet okosan kolteni, tobb evvel az egyes lapok megjelenese utan. Mikor mar nem jatszhato standarban
süti beállítások módosítása