HTML

Mtg draft és commander

Friss topikok

Címkék

8-4 (1) ajándék (1) Born of the Gods (4) by Marci (2) cfb (1) commander (6) crazy (2) cube (9) decklist (3) DGR (1) Dimir (1) draf (1) draft (36) Dragons of Tarkir (1) fake (2) From the Vault (2) Gatecrash (5) gondol (3) GW (2) győzelem (2) hajrá (1) Hour of Devastation (1) HUN (1) idézet (1) innen-onnan (8) Journey into Nyx (1) kép (1) képek (1) Khans of Tarkir (5) kombó (1) köszi (1) kudarc (3) limited resources (2) LOL (2) m14 (2) M15 (6) magyarok (1) merieke (3) MM2015 (1) mtgo (30) multi (3) napilap (4) nemmagic (1) offline (1) Orzhov (1) pénzügy (3) prerelease (2) ptq (1) pv (1) Return to Ravnica (12) ripo (1) riport (10) sealed (3) Shards of Alara (2) spike (1) spoiler (2) Theros (11) Top8 (2) trefa (3) URG (1) vélemény (1) verseny (3) video (2) videó (1) Címkefelhő

M15 - első online draft

2014.08.02. 23:00 Adhemar

Az első és legfontosabb: bontottam egy Garruk, Apex Predatort :) Mostanában sorozatban bontom a relatíve értékes lapokat. Nem panaszkodhatok. Csak ne feledjem ezt, ha eljönnek a szűkebb esztendők e tekintetben.

Az első meccs jó példa arra, miért jó tanács, hogy "soha ne add fel": sok véráldozattal chump blockoltam a nagyra nőtt Juggernautot, míg végre összeállítottam a saját óriásomat, most pedig egy Shade feláldozásával végre eltakarítottam volna, csakhogy beugrott a képbe egy Necrobite. Tudomásul vettem, hogy ezt a kört elveszítettem (bár volt még három megoldás lapom), mikor az ellenfél feladta a meccset. Pedig ez csak az első game volt. A helyzet alább:

M15 draft 20140802.JPG

Hopp, most látom a game logban, hogy mi történt. Véletlenül az én lényemre tette a Necrobite-ot. Nem csodálom, hogy ezen felhúzta magát. De azért teljesen kilépni a draftból kicsit túlzás.

No végül a döntőben kikaptam, kicsit a mana is hiányzott, de hát ezt kockáztatja az ember, ha kétföldes kezet tart meg, illetve ha olyan szar a managörbéje, mint az enyém volt. Garruk sajnos sosem jött ki, a Hoarding Dragon meg sosem ütött.

Összességében klassz volt, végre van pár jó kezelés (legalábbis nekem jutott).

 

Szólj hozzá!

Címkék: mtgo draf M15

A bejegyzés trackback címe:

https://casualmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr186569189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása