HTML

Mtg draft és commander

Friss topikok

Címkék

8-4 (1) ajándék (1) Born of the Gods (4) by Marci (2) cfb (1) commander (6) crazy (2) cube (9) decklist (3) DGR (1) Dimir (1) draf (1) draft (36) Dragons of Tarkir (1) fake (2) From the Vault (2) Gatecrash (5) gondol (3) GW (2) győzelem (2) hajrá (1) Hour of Devastation (1) HUN (1) idézet (1) innen-onnan (8) Journey into Nyx (1) kép (1) képek (1) Khans of Tarkir (5) kombó (1) köszi (1) kudarc (3) limited resources (2) LOL (2) m14 (2) M15 (6) magyarok (1) merieke (3) MM2015 (1) mtgo (30) multi (3) napilap (4) nemmagic (1) offline (1) Orzhov (1) pénzügy (3) prerelease (2) ptq (1) pv (1) Return to Ravnica (12) ripo (1) riport (10) sealed (3) Shards of Alara (2) spike (1) spoiler (2) Theros (11) Top8 (2) trefa (3) URG (1) vélemény (1) verseny (3) videó (1) video (2) Címkefelhő

Újabb MTGO Cube draft - LIVE

2013.12.29. 21:56 Adhemar

Merően személyes indíttatásból belevágtam még egy Cube draftba. Technikai okokból nem tudtam Kacsát segítségül hívni, ennek eredményeképp egy szánalmas UW semmi deckem lett. Hiába vettem ki a Winter Orbot és egy másik, fekete mana denialt (mindenre +3 manát kell fizetni), semmilyen mana-artifact nem jutott el hozzám néhány offcolor signeten kívül. Kivettem őket, de nem játszottam velük. Így egy jellegtelen, planeswalkertelen, fájdalmasan fair deck jött össze, amivel majdnem droppoltam az első meccs megkezdése előtt.

Mégsem így tettem, és hoppá, az első gamet már meg is nyertem. A következő kettőt viszont elveszítettem az UW mirrorban, így 0-1, de biztatóbb volt a kezdés, mint remélni mertem volna. Érdekes, és képességeimre nézve szomorú bizonyíték, hogy a tőlem balra ülő játékos vert meg, aki csupa olyan lappal játszott, amit én továbbadtam. A Restoration Angel verte be a szöget a koporsómban.

A második ellenfél hasonlóan negatív hangulatban lehetett, mint én. Az első meccset a negyedik körben feladta, pedig csak valami double strike-os lényem volt lenn. A másodikban megmutatta, hogy tud ő unfair is lenne Gaea's Cradlevel és Avenger of Zendikarral. A harmadikban manát halt, a Cradle ugyanis üres boardra nem ad manát, és mikor megcountereltem a - vélhetően egyetlen kijátszható - lényét, feladta. Ez látható alant. Igen, az egy Elite Vanguard. Igen, még sima draftban is szánalmas. Ez van. A harmadik körrel később jelentkezem.

cube 2 round 2.JPG

Ilyen nincs és mégis van. Nyertem a harmadik körben egy, az enyémnél is semmilyenebb, pakli ellen. A Broodmate Dragont Mana Leakkel intéztem el, utána egy olyan lényt keresett ki, amit nem is tudott kicastolni (!?), de egyébként is a kezdetek óta ott figyelt a kezemben egy Path to Exile. Az utolsó körben a Flickerwispet nem harc előtt castoltam ki, hogy félretegyem a Maze of Ithet, de így is feladta. Nagy peche volt egyébként, a Mana Crypt háromból háromszor sebzett rajta.

cube 2 round 3.JPG

És a két összekapart győzelemnek köszönhetően 16 Phantom Pointot kaptam, ami épp egy Cube nevezés költsége, azaz ismét ingyen játszottam (vagy fogok legközelebb - nézőpont kérdése). A draft végén nagyon nem számítottam ilyen vidám befejezésre.

16 cube point.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: draft cube mtgo

A bejegyzés trackback címe:

https://casualmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr955716720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása