HTML

Mtg draft és commander

Friss topikok

Címkék

8-4 (1) ajándék (1) Born of the Gods (4) by Marci (2) cfb (1) commander (6) crazy (2) cube (9) decklist (3) DGR (1) Dimir (1) draf (1) draft (36) Dragons of Tarkir (1) fake (2) From the Vault (2) Gatecrash (5) gondol (3) GW (2) győzelem (2) hajrá (1) Hour of Devastation (1) HUN (1) idézet (1) innen-onnan (8) Journey into Nyx (1) kép (1) képek (1) Khans of Tarkir (5) kombó (1) köszi (1) kudarc (3) limited resources (2) LOL (2) m14 (2) M15 (6) magyarok (1) merieke (3) MM2015 (1) mtgo (30) multi (3) napilap (4) nemmagic (1) offline (1) Orzhov (1) pénzügy (3) prerelease (2) ptq (1) pv (1) Return to Ravnica (12) ripo (1) riport (10) sealed (3) Shards of Alara (2) spike (1) spoiler (2) Theros (11) Top8 (2) trefa (3) URG (1) vélemény (1) verseny (3) video (2) videó (1) Címkefelhő

BNG prerelease online

2014.02.16. 11:51 Adhemar

A tényleges prerelease-re sajnos nem tudtam elmenni, de az online pre hétvégéjét nagyrészt otthon töltöttem, így beneveztem egy sealed versenyre. Jobbnak tűnt, mint a draft, mert így a deckem akár fele is új lapokból állhat, míg a drafton csak a harmada. Eleinte az ára is sokkal kedvezőbbnek látszott (15 vs 20 tix), de kiderült, hogy a sealed versenyre +5 tixért kell megvenni a seeded (vagy hogyishívják) boostert, azaz a hatodikat, ami a választott színedet képviseli.

Még sosem vettem részt online pren. Az élő játék sok élménye hiányzik belőle (barátok jelenléte, tömeg, packok bontása), de pótléknak megfelelő. A decképítésre szánt 20 percet nem tudtam kellően hatékonyan kihasználni, mert csak a második felében vettem észre a szűrőket, amelyekkel jobban át lehet tekinteni a készletet, de azért elkészültem, és ez nem befolyásolta a kimenetelt. Bár a kék seeded boostert választottam, de a kék lényeim túl drágák voltak, és egy kivételével hiányoztak a bounce effektek, így inkább egy BR monoremoval átlagos lények + Stormbreath Dragon decket raktam össze. A Dragon egy meccset önmagában nyert meg (kétszer bestow-zva).

BNG sealed deck BR.JPG

BNG sealed deck BR list.JPG

BNG sealed deck BR CMC.JPG

Az első fordulóban a BR minotaurusz mirrort szoros küzdelemben nyertem. A végére az ellenfél elfáradt, és egy öngyilkos támadással tette biztossá a győzelmemet a harmadik játékban. Kérdeztem chaten, hogy miért, mire azt felelte "eh, hindsight". Hát OK, köszi. A második fordulóban UG midrange ellenfelet kaptam, és győztem, de nem emlékszem, miként. Harmadjára WG-vel találtam szemközt magam, és 3-ban stabilizálva nyertem. Sokat segített, hogy a sárkány prot from W. Topdeck is volt benne, meg mindenfajta szerencse. Nem irigyeltem a másik oldalt. Jellemző volt mindvégig, hogy elég gyengén jött a mana. Most online csináltam egy kezdőhúzást, hát kb ilyen volt élesben is:

BNG sealed deck BR sample hand.JPG

A döntőben, amely elérésére igazán nem számítottam, ismét egy WG deck ellen kellett játszanom, de jóval erősebb volt minden eddiginél. Az első játékot a sárkány nyílt sisakos küzdelemben egyedül nyerte meg. Előbb a repülés és a prot miatt nem tudta blokkolni, azután kijátszott egy pókot, mire pont behúztam a Cavern Lampardot, de így is én haltam volna meg a következő körben, ha nem tudok rátenni még egy Spearpoint Oreadot is. De tudtam. Másodjára agyonvert a HATALMAS lényeivel. Aki nem volt nagy, az heroicra nőtt vagy kapott egy aurát. Félelmetes volt a deck. Tudtam, hogy nem vagyok elég gyors a kivégzéséhez, és csak repülve van esélyem, miközben a földön hősiesen chump blokkolok, továbbá a vörös lövéseim nem elég nagyok a lényei megöléséhez, ezért a vörös helyett kéket sideoltam. Ez volt a legjobb lépésem az egész versenyen, és majdnem győzelmet is eredményezett. Ha nincs nála egy Ray of Dissolution, akkor nyerek is, de azzal leszedte a Nimbus Naiadot. Ha ekkor felhúzom a hetedik manámat a Keepsake Gorgon aktiválásához, az is elég lett volna, de elhagyott a jó szerencse, így lassacskán megfordította a mérkőzést, és megérdemelten nyert.

4 boostert kaptam díjként, ami a Dragonnal együtt fedezi a játék (nettó) költségét. A magyar állam részére fizetett áfát sajnos nem nyertem vissza.

BNG sealed deck UB.JPG

BNG sealed deck UB list.JPG

BNG sealed deck UB CMC.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: sealed mtgo Theros Born of the Gods prerelease

A bejegyzés trackback címe:

https://casualmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr545816601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása