HTML

Mtg draft és commander

Friss topikok

Címkék

8-4 (1) ajándék (1) Born of the Gods (4) by Marci (2) cfb (1) commander (6) crazy (2) cube (9) decklist (3) DGR (1) Dimir (1) draf (1) draft (36) Dragons of Tarkir (1) fake (2) From the Vault (2) Gatecrash (5) gondol (3) GW (2) győzelem (2) hajrá (1) Hour of Devastation (1) HUN (1) idézet (1) innen-onnan (8) Journey into Nyx (1) kép (1) képek (1) Khans of Tarkir (5) kombó (1) köszi (1) kudarc (3) limited resources (2) LOL (2) m14 (2) M15 (6) magyarok (1) merieke (3) MM2015 (1) mtgo (30) multi (3) napilap (4) nemmagic (1) offline (1) Orzhov (1) pénzügy (3) prerelease (2) ptq (1) pv (1) Return to Ravnica (12) ripo (1) riport (10) sealed (3) Shards of Alara (2) spike (1) spoiler (2) Theros (11) Top8 (2) trefa (3) URG (1) vélemény (1) verseny (3) video (2) videó (1) Címkefelhő

És még egy győztes online draft

2013.08.21. 00:14 Adhemar

Hihetetlen, de ismét 3-0-t értem el, ezúttal Swiss drafton. A formátum természetesen még mindig DGR. Kétszínű Orzhovot szerettem volna szedni, de nem volt elég játszható lap. Végül egyetlen Nightwinget splasheltem, és pont az nyerte meg az utolsó meccset 6 másodperccel az időm lejárta előtt. Utólag visszagondolva nem is számoltam végig a combatot azzal a forgatókönyvvel, hogy van egy removalja, de azt sem vettem figyelembe, hogy a létrejövő kis Horror creature képes megtenni a kritikus utolsó blokkolást. A bombák közül az Angel sosem játszott, Pontiff egyszer, de hamar meghalt, az Alms Beast viszont több meccset is nyert nekem.

orzhov_s.jpg

A deck nem olyan erős, mint múltkor volt, egyetlen removal árválkodik benne, de az egész pool gyenge volt, tehát mások paklijai is (kivéve a második körös ellenfelet kb. 5 elsőrangú leszedéssel).

Alább látható az utolsó támadás nem egyszerű board és nagyon kevés idő mellett. A frissen kirakott Nightwing ciphere az extorttal megölte volna az ellenfelet, de arra nem gondoltam, hogy (1) az extort létre sem jön, ha a Syndic meghal, (2) a Horror a következő körben képes blokkolni a halálos Mirko Voskot. Valószínűleg így is a keyrune animálása és a Nightwing kijátszása volt, valamint az alpha strike volt  legjobb döntés, de nem pont úgy, hogy én számoltam.

last attack_s.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: draft Return to Ravnica mtgo

A bejegyzés trackback címe:

https://casualmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr565468980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása