HTML

Mtg draft és commander

Friss topikok

Címkék

8-4 (1) ajándék (1) Born of the Gods (4) by Marci (2) cfb (1) commander (6) crazy (2) cube (9) decklist (3) DGR (1) Dimir (1) draf (1) draft (36) Dragons of Tarkir (1) fake (2) From the Vault (2) Gatecrash (5) gondol (3) GW (2) győzelem (2) hajrá (1) Hour of Devastation (1) HUN (1) idézet (1) innen-onnan (8) Journey into Nyx (1) kép (1) képek (1) Khans of Tarkir (5) kombó (1) köszi (1) kudarc (3) limited resources (2) LOL (2) m14 (2) M15 (6) magyarok (1) merieke (3) MM2015 (1) mtgo (30) multi (3) napilap (4) nemmagic (1) offline (1) Orzhov (1) pénzügy (3) prerelease (2) ptq (1) pv (1) Return to Ravnica (12) ripo (1) riport (10) sealed (3) Shards of Alara (2) spike (1) spoiler (2) Theros (11) Top8 (2) trefa (3) URG (1) vélemény (1) verseny (3) video (2) videó (1) Címkefelhő

Élő DGR draft, második hely

2013.08.14. 21:38 Adhemar

Ha már benne vagyok a blogolásban, megemlítem, hogy tegnap megtartottuk sokadik, de nem utolsó Return to Ravnica block draftunkat Marcinál nyolc fővel. Elég érdekesen közelítettem meg a draftolás folyamatát. Ahelyett, hogy egy guildre koncentráltam volna, majd egy másikkal bővítettem volna esetleg három színűvé, én négy, majd öt színt kezdtem szedni, ami a vége felé ismét négyre (persze másik négyre) szűkült, majd a decképítésnél háromra. Mindezek ellenére nem lett katasztrofális a pakli, csak túlzottan az Aurákra épült, így gyenge volt a removal-heavy deckek ellen. Ilyennel csak a döntőben találkoztam, ahol el is páholtak 0-2-re, ahogy kell. BCsaba lett a nemezisem, kb. nyolc meccs óta nem tudtam győzni ellene, de majd legközelebb (gondolom megint :) ).

Szólj hozzá!

Címkék: draft Return to Ravnica

A bejegyzés trackback címe:

https://casualmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr605461156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása