HTML

Mtg draft és commander

Friss topikok

Címkék

8-4 (1) ajándék (1) Born of the Gods (4) by Marci (2) cfb (1) commander (6) crazy (2) cube (9) decklist (3) DGR (1) Dimir (1) draf (1) draft (36) Dragons of Tarkir (1) fake (2) From the Vault (2) Gatecrash (5) gondol (3) GW (2) győzelem (2) hajrá (1) Hour of Devastation (1) HUN (1) idézet (1) innen-onnan (8) Journey into Nyx (1) kép (1) képek (1) Khans of Tarkir (5) kombó (1) köszi (1) kudarc (3) limited resources (2) LOL (2) m14 (2) M15 (6) magyarok (1) merieke (3) MM2015 (1) mtgo (30) multi (3) napilap (4) nemmagic (1) offline (1) Orzhov (1) pénzügy (3) prerelease (2) ptq (1) pv (1) Return to Ravnica (12) ripo (1) riport (10) sealed (3) Shards of Alara (2) spike (1) spoiler (2) Theros (11) Top8 (2) trefa (3) URG (1) vélemény (1) verseny (3) video (2) videó (1) Címkefelhő

From the Vault II. - Alara block draft a Cyberworldben

2012.12.13. 23:00 Adhemar

A régi fájlokat böngészve úgy tűnik, hogy az Alara block idején szinte határtalan volt a magic iránti lelkesedésem: a múltkor felidézett PTQ mellett még draftolni is elmerészkedtem a LOL békés határain kívülre. Meg is lett az eredménye, 2 vereség és 1 döntetlen. Az alábbiakból kiderül, hogy sem draftolni, sem játszani nem tudtam akkoriban. Sajnos ma sem, de visszatekintve, azért némi fejlődés érezhető. A beszámoló 2009 tavaszáról származik (kevéske mai kommentekkel kiegészítve):

Csütörtök este, az mtgportal.hu böngészése közben láttam, hogy foilos Merfolk Reejerey ajándéklapot osztogatnak a Cyberworldben rendezendő drafton, és ez felkeltette az érdeklődésemet. No meg az ACR formátum. Az időpont is tetszett, mert így legalább nem aludtam át a szombat délelőttöt, és valami kellemes élménnyel kezdődött a hétvége. (hát nem így lett)

A Lurdy-házban nehezen találtam meg a Cyberworldöt, késtem is pár percet, de nem lett belőle gond. Hát én ilyen kis boltot nem láttam még soha. 2*6 fő draftolt, neveket egyáltalán nem tudok mondani. A Shardsból egy Kresh, the Bloodbraidert nyitottam, így megint Jundban nyomultam, hasonlóan a rosszemlékű RRR drafthoz (ez a prerelease napján volt). Most azonban jobban tudtam tartani a színt, lövésen kívül jött minden, ami tetszett. Másodjára egy Cliffrunner Behemoth vigyorgott rám, nem bántam. Landcyclingos lapokat is vettem ki manafixálásra, de az se zavart, ha 5/1 vagy 6/3 lényként kellett leidéznem őket. A harmadik ritka (Meglonoth) miatt betettem egy kevés fehéret is.

Végeredményben egy közepes pakli lett. Két lény repült (az egyik a first strike, deathtouchos Pestilent Cathari, a másik a Darklit Gargoyle), ami kevésnek tűnt, mert nem volt semmi más reaches lény. Hiányzott még a lövés, az egyetlen Bituminous Blast meg nem került a kezembe soha. Hiba volt továbbadni a Jund Charmot.

Az első meccsen volt a legprofibb ellenfelem. Hozzám hasonló nagydögös, naya paklival játszott. Elsőt simán nyerte, mert rosszul húztam. Másodjára én nyertem szintén könnyen. Harmadikra egy nagy hibát követtem el, ami után könnyedén, 20-ban nyert. A hiba az volt, hogy megcsináltam a Miki-kombót. A Hissing Iguanarra rátettem egy Lightnin Talonst. A 6/1 first strike klassz, ha támad, de a lövést nem bírja. A Talonst valami nagyobb testű lényre kellett volna tennem pár körrel később, és akkor nem nagyon lehet megállítani. Hát így buktam el.

Másodjára egy fiatalabb gyerekkel kerültem össze, 18 se volt, és az apja is köztünk játszott. A srác elképesztően lassú volt. Az elsőt kb. 20 perc alatt nyerte, pedig kevés ellenállást fejtettem ki. Másodjára kijött a deathtouchos madár, ami megőrjítette; minden körében perceket gondolkozott, hogy mit tehetne, aztán soha nem támadt. A végén kértem, hogy siessünk, mert nem szeretnék 0-1-ben kikapni, mire megsértődött, hogy miért vádolom időhúzással. Végül az idő letelte után, a hosszabbítás utolsó körében nyertem, mert az utolsó körökben kezdtem jól húzni. A srác hőzöngött, hogy milyen pechje volt, de én nem így éreztem.

Harmadjára egy idősebb férfi ellen játszottam. Két vereség után megszerezte az első győzelmét. Elsőre manát floodoltam, ráadásul rossz színben. Földeken kívül mást nem játszottam ki. Másodjára nyertem, harmadikra pedig ő. A sárkánya mindig kijött, pedig állítólag senki más ellen. Tudtam volna kezelni a harmadikban is, ha a Darklit Gargoylera ráteszem a Talons-t, de elmulasztottam, mert hülye vagyok. A Talons kétszeri rossz felhasználása erősen közrejátszott a pocsék végeredményben.

Több hibát viszont nem láttam a játékomban, ami nagy előrelépés. Minden meccs szoros volt, ezt is haladásnak érzem, tehát nem ment el a kedvem a draft versenyektől. Merfolk nem jutott mindenkinek, de nekem igen. Az egyik versenyző odaadta nekem a komplett Esper deckjét – ritkák nélkül, és búcsúzóul – nem szándékosan – elhoztam a földeket is, így igen sok lappal gazdagodtam.

Szólj hozzá!

Címkék: draft verseny riport Shards of Alara From the Vault

A bejegyzés trackback címe:

https://casualmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr614964491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása