HTML

Mtg draft és commander

Friss topikok

Címkék

8-4 (1) ajándék (1) Born of the Gods (4) by Marci (2) cfb (1) commander (6) crazy (2) cube (9) decklist (3) DGR (1) Dimir (1) draf (1) draft (36) Dragons of Tarkir (1) fake (2) From the Vault (2) Gatecrash (5) gondol (3) GW (2) győzelem (2) hajrá (1) Hour of Devastation (1) HUN (1) idézet (1) innen-onnan (8) Journey into Nyx (1) kép (1) képek (1) Khans of Tarkir (5) kombó (1) köszi (1) kudarc (3) limited resources (2) LOL (2) m14 (2) M15 (6) magyarok (1) merieke (3) MM2015 (1) mtgo (30) multi (3) napilap (4) nemmagic (1) offline (1) Orzhov (1) pénzügy (3) prerelease (2) ptq (1) pv (1) Return to Ravnica (12) ripo (1) riport (10) sealed (3) Shards of Alara (2) spike (1) spoiler (2) Theros (11) Top8 (2) trefa (3) URG (1) vélemény (1) verseny (3) video (2) videó (1) Címkefelhő

Végre egy győzelem

2014.05.15. 23:04 Adhemar

Sorozatos vereségek (mint pl. prerelease 1-4, de legalább gyenge deckkel) végre nyertem egy tornát online. Most először draftoltam Journeyt, de már eleget ismerkedtem a lapokkal korábban. Azt mondták, hogy a Wx heroic meggyengült. Jelentem, azért nem túlságosan. Most már az első három körben tud fehér heroicos lapot kirakni, utána pedig hengerel. Az utolsó játékban álomszerű kezet húztam, mutatom:

JBT draft win 20140515.JPG

A 0/4-es heroicot csak egyszer játszottam ki a torna során, így nem tudom bizonyítani a hipotézisemet, miszerint nagyon erős. A legmeglepőbb, hogy két alkalommal is fordulatos (!) meccset játszottunk. Ezt eddig elképzelni sem tudtam a Therosban. Ráadásul nincsen leszedésem, de a harci trükkökkel gyengébb board pozícióból lassacskán felküzdöttem magam, a Nessian Game Wardennel mindig a legjobbkor húztam lapot, Vanguard of Brimaz kicsiny, de hasznos tokeneket nyújtott, így két játékot is megfordítottam. Nem is veszítettem volna játékot, ha a döntő első meccsén nem próbálok egyben bevinni 14 sebet csak úgy szórakozásból. Volt egy bounce effectje. Ja, és akkora gyík voltam, hogy P1P1 nem az Extuingish All Hope-ot választottam (sweeper), hanem az Akroan Mastiffot. Nem bántam meg. Ez a formátum a létező legrosszabb a sweepereknek a bestow miatt (ráadásul ez feltételes), és a legjobb a tappereknek, ismét csak a bestow miatt.

A deck alant:

 JBT draft win deck 20140515.JPG

 

Végül mementóul idemásolom a múltkori decket, amellyel egy 4-3-2-2 első körében kiestem, pedig szerintem többet érdemelt volna:

BTT BW deck 20140503.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: draft győzelem mtgo GW Theros

A bejegyzés trackback címe:

https://casualmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr1006172234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása