HTML

Mtg draft és commander

Friss topikok

Címkék

8-4 (1) ajándék (1) Born of the Gods (4) by Marci (2) cfb (1) commander (6) crazy (2) cube (9) decklist (3) DGR (1) Dimir (1) draf (1) draft (36) Dragons of Tarkir (1) fake (2) From the Vault (2) Gatecrash (5) gondol (3) GW (2) győzelem (2) hajrá (1) Hour of Devastation (1) HUN (1) idézet (1) innen-onnan (8) Journey into Nyx (1) kép (1) képek (1) Khans of Tarkir (5) kombó (1) köszi (1) kudarc (3) limited resources (2) LOL (2) m14 (2) M15 (6) magyarok (1) merieke (3) MM2015 (1) mtgo (30) multi (3) napilap (4) nemmagic (1) offline (1) Orzhov (1) pénzügy (3) prerelease (2) ptq (1) pv (1) Return to Ravnica (12) ripo (1) riport (10) sealed (3) Shards of Alara (2) spike (1) spoiler (2) Theros (11) Top8 (2) trefa (3) URG (1) vélemény (1) verseny (3) video (2) videó (1) Címkefelhő

MTGO Cube-on 0-3

2014.01.01. 22:55 Adhemar

Hát, kellett ez is. Erőltetem mindig a kontroll decket, miközben nem is tudok játszani vele, legalábbis ezen a szinten biztosan nem. Az egyik meccset azért veszítettem el, mert nem tudtam/elfelejtettem/idegességemben nem gondoltam arra, hogy a nagy Jace Brainsormingot is tud, amivel behúzhattam volna a hiányzó manát.

Volt a deckben, amúgy minden szépség, Jace, két kard, Phyrexien Arena, Bitterblossom, Griselbrand, Animate Dead, Vampiric Tutor, Phyrexian Metamorph, Snapcaster Mage, Phyrexian Obliterator, zöld Mox, Liliana of the Veil, de voltak holt terhek is, főként egy reanimate deck csonkjai (Entomb, Buried Alive, Living End) képében. Mindegy, ezzel a lapminőséggel legalább egyet nyerni kellett volna, de nem jól draftoltam a deck többi részét. Nem volt counter, húzás (csak a fentiek), sweeper (csak egy), kevés volt a gyógyulás a túl sok életvesztéshez (csak egy Consuming Vapor) stb. És hát az ellenfeleknek is elég jól jöttek a lapok, úgy éreztem.

Elsőre 1-2 lett, a haste-es sárkány (neve?) evett meg kétszer, mikor már stabilizáltam volna magam. A másodikban a közepes Jace elég szemét húzás volt a Bitterblossomom ellen, de nagy nehezen nyertem volna Griselbrand hard castjával, csakhogy ahhoz hiányzott egy mana, amit viszont Jace-cel be tudtam volna brainstormingolni, de egy fázissal későn jöttem erre rá. Addig is a Shriekmaw-val idegességemben a saját Snapcasteremet szedtem le.

Meglepő módon a harmadik fordulóban kaptam ki a legsimábban a monoW landpusztító decktől. Az elsőben úgy ahogyan a legjobban szereti (nála Crucible of Worlds, nálam semmi), másodjára meg erősebb lapokkal jött (még nálam is!! :) ), értsd: Baneslayer, Sun Titan.

Tehát ez a draft teljes áras volt, azaz elég drága, de hát Karácsony van volt.

Szólj hozzá!

Címkék: draft kudarc cube mtgo

A bejegyzés trackback címe:

https://casualmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr475720732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása