A Dimir klánnak millelnie kell, ez nem is kérdés. Ezt tették az eredeti Ravnicában is, igaz a klán keywordjének ehhez nem volt semmi köze. Nagyobb fantázia híján kimondottan a milleléshez kerestem megfelelő mechanizmust, és az alábbiakra jutottam:
1. Ez kicsit erős, ha több ilyen permanens is játékban van egyszerre:
Miller (Whenever an opponent is dealt damage, that player puts that many cards from the top of his or her library into his or her graveyard.)
Például 3 ilyen permanens esetében egy Lava Axe 15-öt millel, ami limiteden túl sok.
2. Gyengítve:
Miller X (Whenever an opponent is dealt damage, that player puts X cards from the top of his or her library into his or her graveyard.)
Ebben az esetben X változhatna a kártyákon, így mérsékelni lehetne a hatás erejét.
3. Más megközelítésben:
Miller (Whenever an opponent is dealt damage, you may pay X where X cannot be more than the damage. That player puts X cards from the top of his or her library into his or her graveyard.)
Hasonló a másodikhoz, de még gyengébb. Ezt el is lehet vetni tulajdonképpen, mert 15-20 manát kellene rááldozni egy limited meccsen.
4. És megint máshogy:
Miller xyz (xyz: Whenever an opponent is dealt damage, you may "pay the xyz cost". That player puts cards equal to the damage from the top of his or her library into his or her graveyard.)
A megfogalmazás több helyen is sántít. Úgy értem, hogy xyz tetszőleges költség lehet, mint mana, tap, áldozás, a mill mennyisége pedig a sebzéssel egyenlő.